Bästa :)

Kvällens träning var också rolig, alla träningar är roliga nu för tiden :) Kändes dock att jag inte gjort armhävningar och tränat magen på ett bra tag när vi körde styrka i slutet.

Var jättesugen på godis i bilen påväg hem så jag plockade direkt fram påsen från godisstoppet när jag kom innanför dörren, men helt plötsligt var jag inte så sugen längre. Åt endast tre godisar, vad har hänt?!
I och för sig väldigt bra för mina tänder och min kropp men jag kan ju inte inte vara sugen på godis? 

Imorgon är det regionalt läger som gäller, träning, mat och teori med ett par tjejer på skytteholm. Hoppas att det kommer gå bra :)

Och innan jag går och borstar tänderna och stänger av datorn så måste jag tacka Janna, Emma och Emilia för dom fina presenterna. Fick en jättefin svart spetsklänning, godis, bodylotion och ansiktsmaskar. Tack så jättejättemycket! Blev jätteglad och hade inte alls förväntat mig det, en väldigt bra överraskning :)

Sov gott och dröm sött!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0