28 april

Jag tror att jag nyss bevittna århundradets tråkigaste match.
Hur mycket bollinnehav hade inte Barca och hur många ofarliga och tråkiga avslut hade dom inte?
Oinspirerat spel, stillastående, tänkte skriva att listan kan bli lång men där tog det visst stopp, hehe.

Dom stod och rulla utanför Inters straffområde i 80 minuter, sista tio blev det lite spännande men fortfarande!
Måste vara fler som håller med mig?

Dagen har förövrigt varit bra, dagslägret idag var också bra.
Mina ben kändes verkligen stumma under träningspasset men jag klarade mig igenom det som tur var, skämde inte ut mig alltför mycket ;)

Imorgon är det två redovisningar i skolan, först engelska sen psykologi. Hoppas verkligen att jag inte säger fel på engelskan... Men det får jag oroa mig för imorgonbitti. Nu är det dags att sova!

Natti!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0