Zlatan, ännu mer historisk?

Emma och Emilia ni måste nog va sämst ..  galet besviken på er för tillfället. Hoppas ni bättrar er!

Träningen idag gick väl bra, den var rolig också. Fick dock springa massor och mina ben kändes som två betongklumpar! Men bara att bita ihop, krigare är jag! Morgondagens Junior DM match (final mot Tyresö) är jag galet taggad inför, när vi kommit såhär långt så ska vi ta mej fan vinna allt också!

Imorgon har vi orientering i skolan, inte det roligaste.. men som sagt så är jag krigare ;p och hoppas att vädret bjuder till lite så det inte blir lika kallt som idag.

Snart börjar Barca matchen! Om Zlatan gör mål ikväll kommer han bli historisk (iofs är han redan det, inom fotbollen åtminstone. Men en sak till att vara historisk för skadar väl inte (; ), den första att göra mål i alla inledande matcher i La Liga eller något åt det hållet. Kommer han att lyckas? ;) Återstår att se.

Ciaoo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0