Vinst med 1-0 och Malta gjorde målet... skrattretande

Matchen slutade 0-1 med vinst till Sverige!!
Tre sköna poäng att stoppa i fickan, dock så var det Malta som gjorde målet, haha!

Håller helt och hållet med Emilia om att det ver en totalt nonchalant och okoncentrerad första halvlek. Med en rakare beskrivning helt och hållet, totalt sämst!
Har ingen aning om vad vissa spelare gjorde ute på plan idag, och Zlatan slog som vanligt ut med armarna när han tappa bollen. FAAAN kom igen nu, ska vi spela VM eller inte?!

Då är det skönt när spelare som får chansen i ca 15 minuter kommer in och avgör, vilka är det som ska bänka egentligen?
Dessutom tycker jag, att Elmander som ALLTID kämpar och sliter, springer och jagar, ALLTID blir utbytt. (Kan i och för sig bero på trötthet) Men jag tycker att slit ska förtjäna sig, han visar åtminstone lite hjärta.

Lagerbäck tror jag börjar få slut på ideér och lite nytänk och nytt fräscht blod i landslaget skulle nog göra susen.
Sverige måste nog vara världens mest defensiva landslag och när dom själva måste hålla i taktpinnen så blir allt bara pannkaka (som jag by the way åt till middag idag, yummie!)

I all denna klagan får vi inte glömma bort vinsten.
3 sköna poäng!

//Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0