Vilken härlig dag

Först bara en liten kommentar till kommentaren på föregående inlägg :
Det finns nog ingen "bestämd mening" med varför man skapar en blogg, det är väl helt upp till den/de som skapar den vad de vill ha den till? :)
Å just i detta fall är den till för tre tjejer som har väldigt mycket att berätta, hoppas "E" har överseende med att denna blogg kommer uppdateras ofta
:)

Jag måste tyvärr fortsätta i samma, tråkiga, negativa bana som igår, för hur mycket jag än vill så kommer det här inte att vara min dag!

Det börjar med att mitt alarm ringer en timme försent (detta är iofs mitt eget fel då jag glömt att ställa tillbaka den till svensk tid efter jag mellanlanda i Finland i lördags), och alla planer på att träna i morse försvann snabbt.
Sedan missar jag precis bussen, eftersom jag var tvungen att leta efter min tröja som jag visste låg på golvet men ändå inte låg där skumt. Sedan är det givetvis kö på hela motorvägen! Allt detta leder till att jag anländer till jobbet inte förrän kl. 09.15 istället för 08.00. Stressad är ett för lamt ord för att beskriva min sinnesstämning den närmaste timmen. lite lugnare blev det dock efter jag fått i mig min gröt som by the way typ exploderade i micron.. woho! å folk tycker måndagar e pest.. 

Måste tillägga! Min handled e fucked up igen :/

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0