Vart är Emma?

Ja ni, båda mina bloggvänner verkar vara spårlöst försvunna. Åtminstonde här på bloggen, ingen av dom verkar ha lust att skriva idag. Emilia förstår jag, hon har ju opererats idag (och jag har fortfarande inte hört från henne så jag hoppas hon hör av sig!!) men Emma? Hon har kanske också haft fullt upp hela dagen men nu på kvällen tycker jag att hon borde kunnat slänga in ett inlägg :)

Och vet ni? Idag efter träning fick jag låna ut mina äckliga benskydd till någon kille som Robin tränar, han hade glömt och snäll som jag är så lånar jag ut dom. Men stackars kille, kan inte ha varit mysigt att ta på sig dom efter att jag har använt dom i en och en halv timma...

Alldeles strax kommer dagens diss och dagens citat!
Men nu ska jag först och främst fortsätta kolla på Besiktas Jk - Manchester United, för ni har väl inte missat att Champions League har dragit igång?

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0