varför ska det gå smidigt?

Ett vinnande komplex.. haha alla ord är kloka ord, fast vissa kommer bara ut fel ;)

aldrig bra och börja en blogg med något negativt, men vafan ..


Tror att jag kommer få ett utbrott snart (förutom det jag fick på min mamma nyss), hur fan kan detta så lång tid att få en operation!! Det roliga (till och med jag kan se det komiska i det här) är att när man väl fått den "goda nyheten" att man ska få en operation inom fyra veckor, då ljuger dom och bokar en den 30 OKTOBER! de e fan över en och en halv månad idag.. dom är slut i huvet där borta.

sen kan man inte få tag i en människa där borta heller, kommer till en telefonsvarare och om jag nånsin hör någon säga "tryck ett om det gäller..." så kommer jag... aa får tänka ut nått hemskt att göra isf!
Men imorgon ska ja jaga dem tills jag fixat en ny tid :)
Följ den spännande fortsättningen på jakten efter ett korsband..


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0