Var det bara jag kvar då

Ja ni, jag ska väl också ta och hälsa alla varmt välkomna till denna nya blogg, så välkomna!!

Namnet är redan förklarat så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för tillfället. Emma tjatade nyss på mig att skriva och jag får väl skylla på att jag var och är fullt upptagen med att fixa designen på denna blogg som jag dock inte är så bra på. Om ni kan nått så kom gärna med tips för hur man t.ex. lägger in header osv ;)

Det var väl allt jag hade för tillfället.
Den tredje puzzelbiten som saknades och här är jag.

Förresten, kan likagärna passa på att lägga in en låt som representerar oss alla tre... Emma och Emilia ni vet vilken jag menar va? Skulle förvåna mig om ni inte visste, skulle till och med bli lite besviken...

Here it comes!

 

// Sarah


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra initiativ med låten Sarah! Jag fattade direkt vilken du mena ;) Va tror du om mej egentligen? ;D Du får stå för dessa finesser så gör jag det jag kan, skriva vanlig text å publicera ;)

2009-09-07 @ 22:10:56
Postat av: Emilia

Jag visste med ;)

2009-09-07 @ 22:15:37
Postat av: Linus

ajajaj ny låt eller ? aldrig hört förut ...

2009-09-07 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0