Nattsyssla..

Ja kan väl erkänna att jag inte gick och la mig igår som jag sa, men jag hade faktiskt tänkt det! Men sen fick jag en länk till en sida där man kunde fixa lite roliga bilder.. och sedan var jag fast! Det är en väldigt bra sida och inte som andra liknande som jag varit inne på tidigare, här kan man vrida och vända på bilderna samt zooma och flytta - detta gör att det blir lätt att passa in bilderna i mallarna :) ! Tummen upp!

Se nedan ex. på mina mästerverk!

                                                                                                           
                                       




























WWW.yearbookyourself.com



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0