.

Kvällen blev inte riktigt som det var planerat.. naglarna blir fixade på torsdag istället. Det var iofs skönt för då kunde jag komma ner på träningen idag :) fan lite stolt nu, två träningar på raken! iofs hoppar jag av när det blir spel men ändå. För alla som inte vet är jag skadad, man kan ju lätt tro att jag bara är lat eller nått när man läser.
Sedan fick jag ett ryck och kom på den smarta idéen att när ändå S och B var hemma hos mig så kunde jag ju åka med dom till Jakan (Linus). Det blev mycket uppskattat av den sist nämnda ;)
Det är alltid en upplevelse när vi tre åker i bilen alltså, så mkt planer som dyker upp! måste ta å skriva ner om vi ska komma ihåg allt haha. Salami*
Men nu sitter jag alltså hemma eller hos hemma Linus beror på hur man ser på det haha, och vi ska kolla på fergu. vs hellmuth, va tusan de nu är :P men det är okej för såg att vi har melon i kylen :D woho!
This story is still open you know..

/E

Kommentarer
Postat av: Linus

Måste bara citera lite småsaker.. "nu sitter jag alltså hemma" (hos linus) "men det gör inget för VI har melon i kylen.." känn dig som hemma..

2009-09-09 @ 09:30:29
Postat av: E

Meningen är ju att jag ska skriva som jag känner här, och det är så det känns ;) what to do?

2009-09-09 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0