Nya naglar :)

Kom nyss hem från kusinen. hon har äntligen fixat mina naglar :D blev jätte fint, hon är verkligen jätte duktig!
Men nu får ni ha överseende med att det inte går så snabbt för mig att skriva, men man sdka tydligen vänja sig säger dom ;) nån som har något tips på hur man t.ex. ska klara av å smsa nu'? hehe.

Idag har jag för övrigt känt mig väldigt kreativ, har kommit på jätte många nya idéer! Ni kommer märka inom kort ;)
kläckte de flesta av dessa briljanta idéer när jag tillbringade min lunchrast solandes med A. kännns som att de är de sista solstrålarna som man får se nu och man måste ta vara på dem!


Förresten:
Om det är någon som är sugen på att fixa naglarna och inte riktigt vill slänga ut hur mkt pengar som helst, så rekomenderar jag att ni går till min kusin. Hon utbildar sig även till Frisör så om det är någon som behöver en ny frisyr nu till hösten så skulle jag passa på ;) (hon bor och har sin "salong" i Väsby) skriv en kommentar ser vi till å fixar det :) Lägger upp bilder sen så ni får se hur mina naglar blev.

Kommentarer
Postat av: Kussen

haha bra "smyg"reklam :P bra däär

2009-09-12 @ 15:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0