Beslutsångest

Hemma från skolan och från jakobsbergs centrum, härligt!
Fick med mig många ton skolböcker hem från skolan, var till och med tveksam på om jag skulle orka bära hem väskan, men biff som jag är så var det ju inte så så som jag trodde ;)
Jag fick också med mig ett par fin fina skor hem från din sko som jag tror kommer användas flitigt dom kommande utgångarna. Första provåket blir på lördag skulle jag tro, dock så är jag lite kluven i mitt beslut, köpa eller inte köpa? Behålla eller lämna tillbaka?

Dessutom är jag i stort behov av klädsel till på lördag, står helt still och garderoben gapar tom. Men blir väl att gå till min andra garberob Emilia och se vad hon har :)

Och nu till de där med kommentaren, varför inte satsa för? ;)
Jag tror att alla vi tre hade en baktanke när vi startade den här bloggen?
Eller var det bara jag? :$ probably..
Men vi skulle nog kunna slå lika bra som Blondinbella och Kenza i bloggvärlden?
Med våra 23 unika besökare igår, redan första dagen, ska ni nog se att vi kan komma att bli ett hot, haha.
Jag tror även också att du E, som skrev kommentaren, kommer bli en trogen läsare inte sant? (;

Nej men serious, syftet med denna blogg som Emilia faktiskt skrev är att vi ska kunna skriva av oss då och då och dom som är intresserade av att läsa, läs bara.

Kanske är dags för en presentation av oss tre också, eller vad tycker mina två kompanjoner Ex2?
Väntar med spänning på ett svar.. 

Här har ni skorna jag slog till på.

Over n' out // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0