Västerås

Det har varit en sämst uppdatering dom senaste dagarna. Men som vanligt brukar våra helger vara fullspäckade och det finns inte mycket tid över till att sitta vid datorn och blogg.

Nu ska jag dock försöka återberätta denna härliga helg (bortsett från gårdagens förlust). Men med uppdelning, vi börjar med resan påväg mot matchen.

På lördagsmorgonen begav jag mig till Bålsta för att bli upphämtad av Emma. Mötte dessutom upp Emilia som redan satt på tåget.
Sen startade vi vår resa mot Västerås med ett stopp på vägen, vet ni vart?
Godisstoppet! och gissa om det blev mycket godis. Jag själv handlade 1,6 kg och Emma handlade desto mer. Jag tror Emilia va den som köpte minst av oss tre ändå var det hon som satt och åt i framsätet påväg till matchen. Jag och Emma var fast beslutna vid att inte äta något godis innan. Haha, ni skulle ha sett Emma! Godislukt i hela bilen, Emilia tuggandes brevid sig, tillslut tog Emmas godismonster över och jag fick många goda skratt i baksätet.



Matchen behöver jag inte nämna något om ni vet ju själva hur det gick. Har bara två ord att tillägga.
Katastrofal domare!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: vem vet :P

eva vid godiset? hur va de med att komma i klädningen? hahah

2009-09-13 @ 19:55:35
Postat av: Sarah

Haha det gick perfekt att komma i klänningen ;)

2009-09-13 @ 20:15:47
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-14 @ 10:37:20
Postat av: E

hahah Sigmor ;)

2009-09-14 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0