Ute i sista stund!

Dagen är inte slut ännu så har fortfarande lite tid på mig att uppdatera!!

Idag så orienterade vi i skolan och jag tror att vi alla kan vara överens på att det inte är min grej.
Virrade först runt i en timma(!) utan att hitta någon kontroll. Men sen gick det mycket lättare, då visste vi till och med hur vi skulle hålla kartan, haha.

Efter det så vart det hem en snabbis, fick skjuss av Anders så det var supersnällt, tack! :)
Det vart endast några minuter hemma sen var det dags att åka igen, den här gången bar det av mot sumpan och kolla lokal till studentskiva, kan inte säga mer än wow! Inredningen, designen och allt annat var så oerhört coolt och fräsht, vi klickade om man säger så ;). Fastnade verkligen för det och det ser ut som om det är där vi kommer ha vår studentskiva :)

Sen var det återigen hem en snabbis, hann till och med ta en powernap den här gången! Sen var det dags att åka hemifrån igen och den här gången bar det av mot Bollstanäs och matchsamling. JDM-finalen skulle spelas.

Stämmningen var på topp och alla var taggade. Det kändes ännu bättre när vi tog ledningen met 1-0 efter tjugo minuter (måste bara tillägga att det var jag som gjorde målet (a) ) Men sen fallera allt, vi orkade inte riktigt och lagdelarna jobbade inte ihop (kan bero på tröttheten), höll dock ut till halvtid och en halvtimme in i andra innan dom kunde kvittera. Matchen gick till förlängning och avgjordes på en inskruvad hörna, som många påstår var ute innan? Vet faktiskt inte så ska inte uttala mig.

Det sög hårt att förlora matchen efter ribbskott och några riktigt fina skott från vår sida. Men som sagt, bollen är rund. Och ibland går den inte alltid den väg man vill.
Men överlag var det en mycket bra kämparinsats och bra spelat av alla! Genom hela DM har vi spelat riktigt bra, tråkigt bara att vi inte kunde orka lite lite längre. Fem minuter kvar av andra förlängningskvarten och dom skruvar in en hörna, otur säger jag bara.

Men vi tar nya tag och vi är inte bittra!

Nu är det dags för mig att sova. Hoppas ni haft en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0