Träningsdags

Nu har jag städat, sovit, vaknat, ätit mat å hämtat mamma. Jäklar va effektiv jag är. Tänkte till å med åka lite tidigae hemifrån å hålla den lilla filuren Sarah sällskap i Kungsängen å kolla på träningen å spana killar ;) Får se va man hittar, kanske kommer hem med en liten kille ;) Sen är det dags för vår egen träning, okej, vi har inte mycket till liv, allt planeras kring fotbollen, men det gör inget för vi har roligt ändå. Uppdateringen kanske inte blir lika intensiv som vanligt då träningen är sen å vi inte är hemma förrän näst intill mitt i natten. Men det är klart vi tänker på er å ser till att ni får lite intressant läsning till kvällen oxå.

Hörs om några timmar!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Haidar

hahaha no comments on this site (förutom den som jag skrev nyss) :P

2009-09-10 @ 21:27:26
Postat av: Emma

haha jag vet du kommer bli en flitig läsare ;)

2009-09-10 @ 23:12:53
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0