Tråkväder

Fyf***n för vädret. Det märks verkligen att det börjar bli höst nu. Löven gulnar och allt tjockare kläder kommer fram. Gillar jag inte, vill ha värme och sol ett tag till. Men måste säga att jag gillar hösten också, iaf fina och soliga höstdagar :)

Dagen har inte innehållit speciellt mycket, en träning och en lektion. Däremellan hade vi också en oerhört långt håltimma vilket sög så drog hem till Steph emellan och åt och kollade på repriser från idol =)

Verkar bara vara jag som driver den här bloggen för tillfället?!
Kommer säkert sluta med att alla inlägg avslutas med min "signatur" som dom senaste fem inläggen har gjort.

Hoppas ni haft en bra dag i duggregnet och blåsten.
Återkommer senare för ytterligare en update, nu är det dags att plugga körkortsteori!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0