Tisdag

Hemma efter en jobbdag å nu är det bara att slänga i sej mat å sen sätta sej i bilen, hämta upp Sarah å åka till mitt andra hem, Väsby :) Jobbet va som vanligt när man jobbar där jag va idag Knas. Jag har helt enkelt blivit hjärntvättad av allt tok man hör om dagarna. Men jag hoppas ni har överseende med detta ;)

Jag tänkte börja med att skriva lite svar på tal till mina kompanjoner här i bloggen. Jag börjar med detta med alla dessa bröder dom snackar om! Jag känner mej väldigt utanför detta ämne då jag inte kommer närmare några bröder än att jag har en bror själv. Dock har det absolut ingenting med dessa "bröder" att göra, så lite utanför får jag känna mej, men det gör inte så mycket ;)

Sen till Emilias hemska morgon. Jag lider med dej! Dock måste jag förklara för er som inte har varit på Emilias rum att även om tröjan som skulle ligga på golvet å inte låg där nu inte va där så är det fullt möjligt att den faktiskt är där ;) Har du kollat under alla dom andra kläderna Emilia? ;) Det är nämligen så att istället för att ha grejerna i garderoben har hon dom på golvet (men jag förstår dej mer än väl) men kan va en anledning till att ingenting hittas ;)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0