Taxi

Jaa, ni ser rubriken, det är typ det jag är. Borde öppna taxirörelse å jag skulle va miljonär idag! Min dag som tax idag har varit enligt följande: Skulle på möte i Älvjö på morgonen så hämtade upp min kollega å skjutsa oss dit å skjutsa oss sen till dagens jobb. Jag åkte hem, kom precis innanför dörren då min kära bror ringer å ska bli hämtade från skolan. Anledningen va tydligen en tung väska, å ja, jag har aldrig sagt att han är lika stark som sin syrra (vilket förövrigt inte många är ;)). Skjutsade hem honom, hann väl va hemma i en kvart innan det va dags igen. Denna gången va det pappa som skulle till tåget. Skjutsade ner honom, kom hem, slängde i mej mat å sen va det dags att åka å plocka upp Natta å Sarah för dagens träning. En träning som förövrigt gick skit idag igen. Åkte hem efter träningen å nu sitter jag här å väntar på att när som helst hämta mamma å pappa från tåget.

Dock skjutsar jag så gärna då dom skjutsat omkring mej i alla år innan så jag har väl en del skjutsar att ge igen ;)

//Emma the taxidriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0