Tagga till!

Nu är det fredagkväll å jag känner att min uppdatering för dagen har varit kass. Men tyvärr har jag inte varit hemma på hela dagen. Det har varit jobb, handla inför morgondagens kräftskiva å sen träning. Så tid har inte funnits förrän nu. Eller aa, borde egentligen inte sitta här, har fortfarande massa grejer att fixa.

Well well, jag hoppas snabbt över till morgondagen. Mina söta tjejer komer till Bålsta runt elva tror jag det blir, jag hämtar upp dom å vi åker mot Västerås. Inleder dagen med match mot BK30. En viktig match som vi måste vinna! Dock innan samlingen så blir det att stopp på Godisstoppet? Heter det så? Det ligger iaf i Hummelsta å där ska vi stanna på vägen. Ingen är nog gladare än jag.

Efter matchen å förhoppningsvis tre sköna poäng är det dags för laget att bege sej hem till mej för KRÄFTSKIVA!!! Å om jag är taggad. Ska bli fruktansvärt roligt å kvällen kan inte gå fel! :D Kräftorna är inköpta, spriten likaså, humöret är på topp å jag får spendera en kväll å natt med laget. Kan ju inte bli bättre! :D

Efter vi har ätit å supit oss fulla blir det nog en sväng till Rilles, så kom dit å festa natten lång med oss ;)


Ja, men jag är taggad! :D

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0