Sweet dreams

Nu börjar det bli dags för mej att krypa till sängs i relativt god tid för en gångs skull. Innan det har jag dock några saker att säga.
Jag kan börja med något som är riktat enbart till Emilia, ni som inte vill ta del av det kan kolla bort, annars kan ni läsa, hålla med å skälla lite ni oxå ;)

DU SUGER PÅ ATT UPPDATERA! ;) Det va väl ungefär det jag hade på hjärtat. Å tro nu inte alla ni där ute att vi är snälla mot varann, om inte Emilia skärper sej så får jag å Sarah överväga om vi ska kicka henne från denna blogg ;) Så skärpning ;)

Morgondagen innehåller väl inget märkvärdigt direkt, dock är det onsdag å det betyder ledig kväll från träning. Så imorgon blir det jobb å sen måste jag städa lite (kors i taket) då vi ska ha kräftskiva här hemma med laget på lördag. Hur ska nu detta gå? Det får ni självklart reda på ;) Sen är även matchen ett måste, men mer om det imorgon.

Sov gott å dröm sött nu alla söta!

Puss //Emma

Kommentarer
Postat av: E

vill bara tillägga att jag skrivit exakt lika många inlägg som Emma. ! <3

2009-09-08 @ 23:18:24
Postat av: Emma

Exakt kan vara en väldigt luddig term ;)

2009-09-08 @ 23:20:59
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0