Studiedag

Idag har vi studiedag, ordet studiedag betyder att man ska studera denna dag.
Men blir det så? Nej inte alls ofta. Men idag ska jag faktiskt vara duktig och göra det. Har prov på Sveriges historia nästa måndag och tänkte att det kan vara bra att starta i tid för en gångs skull. Så snart bär det av mot bibblan!

Åt frukost med min mamma för ett tag sen, stackarn som är sjuk. Hoppas verkligen att jag klarar mig.
Sen ikväll blir det träning som vanligt, matchgenomgång och hela köret. Vet inte riktigt om jag vill lyssna på den, kommer bara bli arg och irriterad igen...

Men nu är det dags att sätta fart. Hörs senare!

Dom här två tjejerna är verkligen guld värda! <3







Kommentarer
Postat av: E

Haha ja minns de där studiedagarna, imponerande att du faktiskt studerar! men man e alltid så hurtig i början ;)



Du e underbar <3

2009-09-14 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0