Städnarkoman #1 = min mamma

Kom nyss hem från affären, dit jag gick för att handla åt mamma efter att jag suttit i bibblan i ca tre timmar.
Och vill ni veta? Jag tror saker och ting börjar fastna nu! Riktigt skönt, hann läsa lite ur boken "mig äger ingen" också som ska vara utläst näst nästa vecka.

Nu vart det soffan och family guy direkt. Så skönt att bara slappa ett tag, man blir så himlans trött av att plugga. Tror jag ska ta en litet powernap också så jag är pigg till ikväll, om jag kan somna till mammas hysteriska dammsugande vill säga. Det sjuka är att hon dammsuger i typ 3-4 timmar en gång i veckan?! Varje gång man kommer in i porten och hör att hon är igång vill man bara vända. Men det positiva är ju att det blir rent och fräscht efter ;) Städnarkoman är hon.

Nu kom pappsen hem också.. hej svejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0