Söndag

Jaha, så va det söndag å snart dags för en ny jobbvecka. Det är sjukt va veckorna går fort. Idag kommer jag inte göra mycket heller, är bakis å helt slut från gårdagen. Dock är det värt det. Fan så kul vi hade! Kräftskivan blev jättelyckad å jag vill tacka alla som va här å gjorde den så rolig :)

Vi åkte till mej direkt efter matchen å gjorde oss iordning å fixade maten. Sen satt vi å åt, spela spel, snacka skit å skratta. När klockan närma sej tolv kom taxin hit å hämta oss så åkte vi till Rilles. Det va oxå kul när väl alla va inne. Jag blir så jävla förbannad på dom i dörren å det va jag inte sen att visa heller. Men det gick bra till slut å alla va inne å dansa å bara hade kul.

Kvällen avslutade vi några stycken hemma hos mej å många somna nog rätt fort. Jag råkade somna udner tiden jag fick massage som jag typ tjatade mej till. Jag ber om ursäkt för det, va absolut inte min mening, jag va bara riktigt jävla trött :P

Bilder från kvällen kommer senare.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0