Söndag

God kväll! Förlåt för dålig uppdatering, men det blev sent igår å sen har jag legat på soffan å kollat fotboll i sju timmar denna dag. Det är okej att kalla mej nörd.

Gårdagen va jätterolig. Det började med att jag kollade på Håbos herrar, som tyvärr förlorade, sen va det Håbos damer direkt efter. Dom vann med 2-1, bra jobbat tjejer. Sen åkte jag hem å jag, Josse å Linda köpte hem mat å började dricka lite. Fixade oss å sen drog vi iväg å föra. Planerna va från början att dra till stan, det slutade dock på Rilles. Va jättelite folk där, men jag hade kul iaf. Vi dansade å bara flumma omkring. Drev som fan med folk då vi bjöd upp lite olika människor bara random sådär. När det stängde drog vi hem allihopa till olika ställen å sov.

Jag ställde klockan på tolv å masade med ner till soffan. Dagen inleddes med BP-Djurgården. Jag hade förhoppningar på att det kunde bli tre poäng för Djurgården, men inte att dom skulle vinna på det sättet dom gjorde. Dom vann med 4-1. Helt fantastiskt. Efter detta va det Manchester derbyt. Å jävlar vilken match det blev. Jag va nog inte den enda som trodde matchen skulle sluta 3-3 när City kvittera i 91 minuten. Dock är ju United United å dom har ju alltid tur å alltid domarna på sin sida. Så i 96 (?) minuten får dom göra 4-3. Jag har absolut ingen aning om vart domarna ens hittade alla dessa övertidsminuter. Jaja. Jag är van att dom alltid har tur. Sen kollade jag lite på Göteborg-Hammarby. Det va enbart för att se Hammarby förlora vilket dom oxå gjorde. Sen va det ett sista derby kvar. Chelsea-Tottenham. Det blev här 3-0. Tottenham är verkligen för ruttna, så det blev väl aldrig någon riktig match.

Det är det som hänt mej idag. Sju timmar framför tvn å kolla fotboll, skööön söndag. Måste även säga att arah har gjort en ursnygg design. Duktig du är!


Josse å Linda när vi dansade till Kung-Fu Fighting xD

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0