Snart så

Känns som att de flesta uppdateringarna kommer att göras av mig och S, då det är vi som har mest tillgång till dator. Iofs så kommer nog Emma att dominera kvälls och helgsinläggen, å alla vet ju att det är de som brukar vara mest smaskiga ;)

Snart är det dags att gå hem, tänkte sluta runt halv fem idag så man kan hinna med och kolla lite kläder innan man beger sig hemmåt :) Skönt att inte behöva köpa något och ha på sig tills på lördag då det redan är fixat! frågan är bara om jag ska bestiga mina rosa pumps ännu en gång? S o Emma kan väl lägga en kommentar på det, kanske syrran också om hon läser det här.
Sen ska kussen fixa mina naglar idag! sån där nagelförlängning med gele (tror jag det är) hoppas de blir snyggt, kommer kännas väldigt ovant dock, långa naglar e inte riktigt min grej måste lägga till att jag känner två killar som har både längre och snyggare naglar än mig! men får ta å vänja mig nu :)


S, det är bara och komma och ta vad du vill ha i garderoben, som sagt jag har ju redan picked mine dress ;)
Jaa en presentation kanske skulle vara på sin plats, vi får styra upp det!

/E

Kommentarer
Postat av: S

Tummen upp för dina rosa pumps! Och då kanske jag kommer förbi imorgon då om vi ska se matchen tillsammans? Eller om vi skulle se den i stan? Du får iaf besök någon dag innan lördag :p

2009-09-08 @ 16:30:24
Postat av: Emma

Jag säger lätt dom rosa! Du kommer va suupersnygg ;) Frågan är bara va tusan jag ska ha på mej, kanske tittar förbi garderoben oxå ;)

2009-09-08 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0