Snart Lunch

Nu är det snart lunch och kan inte riktigt bestämma mig för om det ska bli sushi eller keso och avocado röra å kyckling. haha tusan vad hungrig jag blev nu :P

Var på operations inskrivning idag. fick fylla i en massa enkäter och så gjorde de massa tester och sånt inför imorgon.

Fick även reda på lite information men det mesta kommer att tas imorgon. Börjar bli riktigt nervös nu men det ska ju inte vara någon fara, förutom att det typ kommer göra ont bara att röra mig i en vecka, men va tusan en vecka går ju snabbt ;) och Linus har lovat att serva mig under den tiden <3 Eftersom jag bara kommer kunna ligga still typ har även Carina lovat köpa med sushi hem någon dag :D ! Sen så har till och med Pedram sagt att han kan komma å hälsa på i helgen men får se hur det blir med det då de tydligen e väldigt långt att åka. Emma o Sarah har med sagt att de kommer att umgås med mig fast ja har kryckor!

Alla som har blivit nämnda, jag skrev det här för att alla ska veta om de så ni inte kan smita sen ;D hahah! <3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0