Sjuk

Ligger i sängen som en död jag vet inte vad. Min kropp orkar inte röra på sig och jag är fruktansvärt trött hela tiden, näsan är täppt och halsen gör ont och så har jag självklart feber. Någon mer som har samma symton?

Vaknade imorse och kände mig inte alls bra, gick dock på våran enda lektion för dagen, engelska C.
När jag kom hem runt tolv så åt jag lite sen däcka jag i soffan på direkten och sov fram till halv fyra ungefär.

Vet inte vad jag ska göra nu, orkar inte göra så mycket. Ska kanske läsa min bok eller se om det finns nått bra på tv. Hoppas verkligen jag blir frisk så snart som möjligt!

 





Kommentarer
Postat av: Linus

hahah jag får nog ta på mig att ja smittat dig..

2009-09-24 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0