Sandra..

.. är nog världens roligaste människa. Hon är så rolig så hon faktiskt får äran att ha sitt namn i rubriken idag. Alla hennes citat är helt otroliga. Utan henne skulle vi inte kunna ha punkten "dagens citat" med i bloggen. Jag tackar henne för detta. Det roliga med det hela är att det alltid kommer nåt roligt ur henne. Dock vet hon det inte själv, det gör det hela ännu roligare :D Så härmed utser jag Sandra till världens roligaste ;) Hennes senaste va det roligaste. Jag dör av skratt. Alla över en kvist. Helt sjukt kul. Dock har hon ju mer bra egenskaper än att hon bara är rolig. En härlig tjej helt enkelt :)


Hon förtjänade givetvis en bild oxå. Här är Sandra :)

//Emma


Kommentarer
Postat av: saaaaandra

åhmen vad snällt att jag fick stå med i rubriken! (a)

okej, jag vet att jag inte är den klyftigaste men det är inte du heller sötnos ;)

2009-09-24 @ 14:04:07
Postat av: Emma

Haha ursäkta? ;)

2009-09-24 @ 17:47:57
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0