Rättelse

Måste bara rätta B på att allt som är Emilias är också vårt*! och vice verca.
Så är det med det mesta av våra saker, vi delar systerligt även om några hårtoffsar ryker och om några kläderna går sönder ibland...

Nu blir jag lite orolig över er båda, Emilia och hennes shoppaholic och B och hennes tidsoptimism.
Skärpning nu tjejer!


Måste också tillägga att Emilia räddade mig och B när det gäller dagens citat. Helt tomt var det i mitt huvud och när jag gick in för att kolla efter matchen så stod det där. Vissa skulle kalla det tur men jag kallar det ett litet smakprov av det undermedvetna, vi kan varandra så bra så vi förstod att Emilia skulle fixa det där ;)
Lysande!

HAHAHA! Idol = Underbart

//Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0