Pannkakor

Åt alldeles nyss middag, pannkakor som jag lagat till familjen. Och självklart, som alltid när jag lagar maten, så blir det himelskt gott ;) Förövrigt så är pannkakor alltid gott, någon som tycker det är lika barnsligt gott fortfarande som jag tycker? haha. Pannkakor med jordgubbssylt och grädde, yummie!
På sommaren är det också galet gott med glass och färska bär (som på bilden nedan)

Sitter nu och inväntar idol. Dom kvarstående fem killarnas utslagning är det dags för.
Hur tror ni det går ikväll & vilka hoppas ni på?

Sen runt tioslaget blir det att åka till Väsby för att hämta mamsen och hennes kompis som har varit på någon matlagningsgrej. Jag ska köra för första gången på ett halvår känns det som. Men det kommer nog gå mycket bra ska ni se (:

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0