På bättringsvägen - don't think so

40 graders feber när man vaknade imorse, härligt!

Gårdagskvällen spenderades hemma med pappa som även hade fått med sig sällskap hem, johan, jocke och robban. Dom klev självklart innanför dörren på eget bevåg och förhoppningsvis blev dom inte smittade.

Runt tio rörde dom sig hemåt och jag och pappa började att kolla på twilight. Jag har redan sett den några gånger och den här gången var det faktiskt pappa som hade hyrt den och ville se den vilket förvånade mig. Han somnade dock några gånger under filmen och när den slutade så kunde han lätt konstatera att det var en skitfilm. Vilket jag absolut inte håller med honom om. Men det är väl tur att vi alla tycker och tänker olika ;)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva för tillfället.

Hoppas vi vinner idag mot Mariehem, jag vill så gärna spela. Men jag hoppas jag får goda nyheter under matchen, Emilia har lovat att hålla mig uppdaterad :)
Dessutom hoppas jag att du blev nöjd med lägenheten! :)

Hejsvejs.





Kommentarer
Postat av: E

Håller med din pappa :D Säger ju att det e en skitfilm å efterföljarna kommer va lika dåliga

2009-09-27 @ 13:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0