Ny eller gammal design?

Vaknade oerhört sent idag. Mamma kom in kvart i två och sa att "Sarah, klockan är snart två, är det inte dags att vakna nu?"

Klockan två?! Hur kan man vakna då? Halva dagen är ju borta så jag tänkte att äsch det får bli en lugn dag i sängen idag :) Tror ändå det var bra att jag fick sova, inte så mycket sömn i fredags (gjorde mig inget) och kom hem sent igår. Tror inte jag somna förän halv fyra. Så det skadade inte att vakna klockan två.

Har ändrat bloggdesignen, tyckte att det var dags med det. Men jag vet inte riktigt om jag blev nöjd... Var den andra finare? Vad tycker ni? Några tips på hur den skulle kunna se ut?




Släng gärna in en kommentar.









Kommentarer
Postat av: sofie

nya :) jätte fiin

2009-09-20 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0