Några ändringar på bloggen och god natt från mig

Kvällen börjar nu lida mot sitt slut och jag som skulle se Idol.
Av B:s tidigare inlägg så verkar det ha varit riktigt roligt, kanske blir att se på det ändå innan jag somnar :)

Med Emilias uppdatering vet jag inte riktigt vad som har hänt, hon ligger så grymt mycket efter på den fronten!
Måste bara påminna henne om t.ex. presentationen..

Och jag var bara tvungen att pröva det där med texten.
Jag har också ändrat vår bakgrund idag från, långrandig och tråkig till härligt rosa och fin!
Vad tycks?
Några fler ändringar som har gjorts är att kategorier har lagts till. Om ni t.ex. bara vill läsa våra "dagens citat" så klickar ni på kategorin till vänster. Än så länge har det bara kommit upp ett inlägg men vi har bara drivit bloggen i en dag också så tro mig det kommer fler :)
OBS! Inläggen åker direkt in till kategorin så glöm inte att spana in dom varje dag!!!!

Något som jag tycker är ännu roligare är att besökarna ökar hela tiden!
Varmt välkomna alla nya :)

Sov så gott nu allesammans! En ny och en förhoppningsvis fin dag imorgon! 

Natti. // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0