Måndag

Så va det en ny vecka igen. Måndag. Alltid lika segt att komma upp dessa hemska morgnar. Jobbet gick iaf bra, mycket att göra då halva dagen imorgon går bort. Ska tydligen befinna mej på ett möte i Älvsjö imorgon halv nio. Får se hur detta slutar. Förhoppningsvis går det bra, men ska dock inte va för säker då jag är en person med väldigt mycket otur.

Imorgon ska även Emilia operera sej å jag är jättenervös! Sjävklart kommer det gå så bra så, men jag är ändå orolig. Men skönt att hon får det gjort äntligen så hon kan komma tillbaka snart :) Å självklart lovar jag att komma å ta hand om dej om det behövs. Även om det inte behövs, mej blir du inte utan vare sej du vill eller inte ;) Kommer iaf hålla tummarna för dej imorgon sweetheart!

Kvällen kommer bli fullspäckad. Snart är det mat, sen dags att åka till träningen sen efter är det full fart hem. Det är nämligen en grymt viktig match för Djurgården ikväll så hinner hem till andra halvleken. Måste ringa Sarah och bestämma tid å prata om duschning oxå ;P haha



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0