Kvällen

Sarah å Emilia har skrivit bra å utförligt om matchen å jag har absolut ingenting att tillägga. Jag glömmer gärna denna insats snabbt som tusan, även om vi fick tre poäng, men insatsen är inte bra nog.

Emilia, tänk på ekonomin! Jag börjar bli lite orolig här. Men jag bara tackar å tar emot över att det finns mer kläder i "vår" garderob. Allt ditt är mitt eller hur säger man? Jag måste tyvärr göra er lite besvikna å en aning oroliga över helgen, jag har inte börjat städa än. Men det är så tråkigt å jag har varken lust eller ork. Men det kommer. Idol går ju nu, sen måste jag hämta mamma, men sen kanske det är dags? Har inte heller varit på systemet som jag skrev, så jag kan erkänna nu med en gång att jag planerar mycket, gör mindre. Men det kommer förhoppningsvis en dag imorgon.

Va ska ni kära läsare göra ikväll? :)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0