Kors i taket..

.. Im back on track igen. Jag vet, jag har varit pinsamt dålig på att uppdatera. Men till mitt försvar säger jag att jag inte suttit vid en dator under hela helgen. Har varit fullt upp. Va har då hänt undra ni såklart? Det ska jag tala om.

Fredagen har jag ju faktiskt redan berättat om. Sov ut på lördagen å sen åkte jag å bror min till Hovet för att kolla på Djurgården-MoDo. Riktigt rolig match å sjukt bra stämning. Blev tyvärr förlust i sudden. Å här kan jag dra en röd tråd genom inlägget. Förluster.

Jag kom hem från matchen å sen drog jag till nåra kompisar å satt å sjöng sing star å lite sånt trevligt. Sen va det bums i säng för att spela match på söndag. Den behöver vi inte prata om så jag hoppar snabbt vidare. Även denna kväll spenderades med vänner, spel å film. Mycket trevligt. Dock blev det lite väl sent. Kom väl hem runt halv tre å skulle upp sex. Men det hör inte hit ;)

Måndagen bjöd på jobb (jag va sjukt trött, kändes som jag gick runt å sov), träning, möte å sen även filmkväll denna kväll. En rolig dag där det mesta va himla kul. Dock måste jag säga att det som va mindre kul under dagen va det jävla derbyt. Här kommer röda tråden tillbaka, förlust.

Idag har det varit en vanlig tisdag. Jobb, träning å nu sitter jag på soffan, äter godis (sura bilar för övrigt, nån som smakat dom?) å kollar på Champions Leauge. Heja Arsenal!

Arsenal är nog det laget i världen som spelar bäst när dom spelar som bäst. Möjligtvis med konkurrens av Barcelona. Men dessa två lag är outstanding ;)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0