Kära Donken

Jag ska inte ljuga för er, men jag kan inte annat än säga att jag, Sarah å Emilia har en stor kärlek till Donken. Det ligger oss väldigt varmt om hjärtat. Det blir inte heller bättre av att jag å Sarah alltid åker förbi Donken på vägen hem från träningarna. Tänk er då när man är hungrig efter ett träningspass.... Ja, det säger ju sej självt, vi äter där ibland.

Idag efter träningen va ett av dessa tillfällen. Jag å Sarah satt i bilen å va skithungriga, klockan va mycket å Donken närmade sej. Dock måste jag återigen säga att klockan va mycket. Å då brukar Emma vara trött. Nåväl, vi tog den vanliga drive in, beställde det gamla vanliga, naturell cheeseburgare å en mc flurry cornetto choklad. Gudomligt gott. Eftersom det va kö å typ vinter ute så drog jag upp fönstret mellan luckorna å då när jag ska betala glömde jag bort detta å smäller in handen hårt i fönstret. Detta va ju lite pinsamt då han i kassan stod å kolla på mej å Sarah börja asgarva. Sen åker fönstret ner å jag betalar å åker till nästa lucka. Vi får glassen men måste tyvärr vänta på dom naturella cheeseburgarna.

Vi kör fram å ställer oss i väntrutan å jag kör såklart upp fönstret så vi inte ska frysa ihjäl. (Sarah hade enbart en t-shirt å byxor förstås). När vi sitter där i bilen å väntar så säger jag till Sarah "Känn här på min panna, jag har fortfarande en bula". Sarah smeker ömt min panna å vi kollar varandra kärleksfullt i ögonen (nästan iaf). När jag sen vänder mej om så står självklart hon som jobbar precis utanför fönstret, men burgarna i handen å bara kollar på oss. Jag drar snabbt ner fönstret å säger "Hehe vi va i vår egna värld". Oj så fel allt blev å jag undrar va hon tänkte. Efter detta låg vi typ dubbelvikta av skratt i bilen tills vi va i Kungsängen å det va dags för Sarah å gå hem.

Det är sånt som händer....

 

 

//Emma

Kommentarer
Postat av: E

Me like !

2009-09-11 @ 09:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0