Känn inga skuldkänslor

Gick inte så bra att somna...
Har inte ens försökt än så det får bli ett inlägg till.

Jag måste bara säga till Emma att du är inte alls dum, du är jordens snällaste person (efter mig såklart ;) ) och grejen att du ens tänker tanken att åka tillbaka, åt helt fel håll, för att hämta mig i Kungsängen när du redan är där träningen ska vara är helt absurt. Visst att du kanske gillar att köra bil, men det är helt onödigt och kostar bara pengar. Då kan jag lika gärna ta bussen och tåget för det gör mig absolut ingenting dom få gånger jag får göra det.

Tänk på det jag sa tidigare, om vi inte hade spelat i samma lag så hade jag behövt åka komunalt både dit och hem efter varje träning, fyra dagar i veckan + match. Det hade varit väldigt jobbigt och jag är oerhört tacksam över att jag får åka med dig varje dag, vecka ut och vecka in :)

Så du är inte alls dum!! PUNKT PUNKT SLUT :)

Pussen // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0