Jag är så dum

Så va man hemma igen efter en lång dag ute på vift. Dagen har dock varit jättetrevlig. Började hos Jessie, kolla lägenheten, åkte å käka lunch. Det blev en god sallad för min del. (Notera SALLAD ;)) Sen bar det av till Blackeberg för att koll när Jessies syrra spela skol-dm. Vi såg en match, 26-0 blev det. Helt överlägsna va syrrans lag. Efter detta åkte vi hem till Jessie igen å snacka lite skit innan det va dags för mej att röra mej mot Väsby.

Nästa stopp va Emilia. Eller åkte först till Väsby centrum å köpte lite käk. Väl hos Emilia blev det titt på knät, skitsnack, film å mat. Trevligt värre. Träffade även på Carina å hennes manlige bekanta ;) Åkte å hämta Sarah vid stationen (ska snart förklara varför hon åkte kommunalt) å sen bar det av till träningen. Trots att vi va först där va vi sist ut på planen. Hur gick detta till? Träningen flöt på bra å den va riktigt rolig. Sen blev det duschen å nu är jag här.

Okej, nu till Sarahs bussåkande. Jag hade lovat att skjutsa henne till träningen som alltid. Men jag märkte på väg från Solna att det va en jävla massa köer. Då kände jag att Rotebroleden skulle bli jobbig vid denna tidpunkt. Så jag ringde henne för att fråga om det va okej om jag kom lite senare. Då frågade hon om jag hade tänkt att åka fram å tillbaka bara för att hämta henne. Då svarade jag att det hade jag tänkte för jag hade lovat att hon skulle åka med mej å att det inte gjorde mej nåt. Då säger hon, trots sin lilla storlek att hon åker kommunalt, punkt slut. Punkt slut liksom, vem är hon att säga det? ;) Då blev jag lite ledsen å fick ont i magen för jag kände mej så himla elak. Känner mej fortfarande dum. Jag insisterade dock på att hämta henne, men nej, det fick jag inte göra. Hoppas hon förlåter mej nån gång ;)

Nu är det faktiskt sovdags. Måste upp typ halv sex imorgon. Halv sex? Det är fan innan tuppen. Måste dessutom köra bil, å köra bil trött är ingen höjdare. Dock är det ingen träning imorgon så får se va kvällen har att bjuda på. Kanske blir ett besök i Kista med Josse :)

Sweet dreams!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0