Jag är ledsen..

.. för så himla dålig uppdatering. Men det är så mycket på jobbet den här veckan så hinner bara hem, hämta bil, äta å sen åka till träningen. Men det ska bli bättre nån gång. Dagen har varit jobb, gick segt då det känns som jag håller på att bli sjuk. Kom faktiskt hem relativit tidigt, men jag va tvungen att sova. Va sjukt trött. Sen va det träning. Jättekul va det idag faktiskt, dock avsluta vi med 15-15. Det är rätt jobbigt, framförallt i slutet. Men jag överlevde det å imorgon är det onsdag å det betyder vilodag.

Jag måste bara säga att vissa människor borde verkligen "get a room". Idag såg jag två som jag tror hade fastnat i varandras tungor. Visst, det är jättetrevligt att dom är kära osv och nån puss hit å dit gör väl inget, men man bör ändå tänka på vart man befinner sej. Tycker inte det passar sej jättebra i en matbutik. Men det kanske bara är jag. Å nej, jag är inte bitter.

Jaa, då börjar det bli sängdags igen då. Kul liv jag har ändå. Jag har inget liv. Men jag är glad ändå. Upp tidigt imorgon för att jobba, sen får jag se va kvällen bjuder på. Kanske åker å kollar på dm-finalen, kanske hockey eller kanske bara ta det lugnt? Spännande.

Sov gott allihopa!
Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0