Ipren hjälper

Låg i sängen hela kvällen och kunde knappt röra mig, så fort jag satte mig upp så dunkade huvudet och det började att snurra. När mamma och pappa kom hem runt nio (dom hade varit och sett flickan som lekte med elden) så kommer mamma in med en ipren. Jag tackar och tar emot i och med att jag inte kunnat röra mig ur sängen alls under eftermiddagen/kvällen. När jag tar tempen så visar den 38.6.

Pang bom sa det och så var jag sjuk, hade bara lite ont i halsen igår när jag spelade. Var nog inte det bästa att spela. Måste bara säga till folk att inte följa mitt exempel och utföra någon sorts aktivitet när man har halsont. Kan vara extremt farligt och är inte alls bra för kroppen.
Och nu ligger jag här och mår inte alls bra, har bara mig själv att skylla. Kanske ska börja följa mina egna tips?

Men ipren är rena mirakeltabletten! Redan en halvtimme efter att jag tagit den mådde jag mycket bättre och nu är jag jättepigg och kommer inte alls kunna somna. Nu är bara frågan vad jag ska göra istället... sov ju bort hela dagen så kanske blir att plugga lite teori.

Förhoppningsvis får jag en problemfri natt och vaknar upp pigg och utvilad imorgon! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0