Inte så mycket att skriva för tillfället...

Dagen började ganska smidigt då jag vaknade i tid och inte alls behövde stressa mig genom frukosten och mitt klädval.

Det känns som om jag inte har så mycket att berätta för tillfället. Min skoldag innehöll en engelskalektion och sedan en oerhört lång håltimma på typ 3 timmar som inte var rolig någonstans och sedan en företagsekonomilektion som varade i tio minuter.

Gissa om den där långa håltimman var onödig?!

Nu sitter jag i mitt rum med sällskap "N" och vi ska snart gå och handla något att äta :)
Sen blir det ner till Kungsängens herrars träning och fota lite.
Jag har lovat "N" att jag ska göra ett repotage om dom, så om ni besöker oss ikväll så kommer ni säkert att få lite att läsa om Kungsängens herrar (fotboll) ;)

Det var allt från mig för tillfället. Ha en fortsatt bra dag så hörs vi ikväll!!

//  Sarah


Kommentarer
Postat av: E

ooh väntar med spänning, har alltid velat veta vad det är för pajaser som spelar i det där laget! ;)

2009-09-10 @ 16:17:15
Postat av: En annan E

Sällskap N?!?!!?!?!?!!?!!?!!?

2009-09-10 @ 20:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0