Hittar ingen bra rubrik

Gissa vad man möts av när man stiger in genom dörren?
Världens sötaste bebisansikte. Mammas jobbarkompis som är mammaledig för tillfället är här och hälsar på och äter middag. Och ungen är hur underbar som helst! Så nu har ju jag en sysselsättning resten av kvällen, åtminstone tills lilla Max somnar :)

Träningen gick väl sådär, kunde inte sluta tänka på annat än om jag skulle få spela imorgon eller inte. Varje gång jag gjorde ett misstag så var det shit, jag kommer inte få spela. Och när jag säger spela så menar jag få starta. Men efter träningen så fick jag vet att jag är en i startelvan, jippii!! Nu saknas det bara en vinst och en bra kväll imorgon så är min helg fulländad.

Nu är det dags för efterrätt så nu måste jag kila.

Lite senare kommer dagens diss också, missa inte!

// Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0