Helgens planer för min del

Min helg är inte alls så "uppbokad" som jag trodde att den skulle vara.
Ikväll så ska jag träffa en kompis och bara ta det lugnt. Sen imorgon blir det helgens stormatch och derby nere på Kungsängens IP. Kungsängen-Viksjö. Så om ni inte har något för er imorgon runt ett tiden så kan ni alltid komma till Kungsängen och kolla på riktigt bra fotboll, men bara om ni hejar på Kungsängen :)

Lördagskvällen vet jag ännu inte vad den bjuder på, utgång? Hemmakväll? Bara ta det lugnt och se en film med ett par vänner? Har faktiskt ingen aning så får se hur kvällen utvecklar sig.
På söndag blir det, beroende på vad som görs på lördagskvällen, väldigt mycket plugg.
Ska hinna med att plugga körkortsteori och plugga inför måndagens prov i Sveriges historia.

Det var mina planer, vad ska mina två bloggvänner och alla ni andra därute hitta på?

Kramar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0