Härligt

Den här skolveckan kan man ju absolut inte klaga på, den har ju varit heeelt underbar!
I måndags var jag ledig, i tisdags hade vi bara träning, i onsdags ledig och idag hade jag också bara en lektion. Hur härligt är inte det? Fatta glad jag skulle bli om alla veckor kunde vara såhär sköna.
Desto mer tid har jag ägnat åt att plugga iofs men det är bara bra  ;) 

Fyfan för att ha godis hemma säger jag bara. Påsen ligger där och ropar på mig känns det som och jag kan inte låta bli den, godismonster som jag är. Tacka mig vet jag frukt, både gott och nyttigt. Önskar bara att frukten låg i mitt rum istället för i köket, dom skulle för tillfället gärna få byta plats med min godispåse.

Nu ska jag nog plugga lite körkortsteori. Jag skakade hand med Emma att om en och en halv månad ska jag ha körkort och det ska jag hålla fast vid! Så nu blir det att ligga i. Måste bara få lite pengar först så jag kan köpa teoriboken...

Ciaao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0