Härliga morgon

God morgon allihopa! Sovit gott? Det har jag, så känner mej faktiskt utvilad nu för en gångs skull. Igår va jag chaffis mitt i natten å körde några vänder. Bara för jag är så snäll ;) Kvällen igår va annars väldigt lugn. Låg i sängen å kolla på OC typ, så hade inte alltför mycket att göra. Snart ska jag bege mej ner mot Björkvallen för att kolla på fotboll. Dessutom är det underbart väder ute, så det gör absolut ingenting att spendera dagen på en fotbollsplan. Håll tummarna för Håbo nu allihopa.

Jag undrar även vart mina bloggkollegor tagit vägen? För tillfället är jag den enda som håller bloggen vid liv. Så skärpning tjejer! ;)


Gammal bild från när jag spelade i Håbo.

Hörs om ett par timmar.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0