Här är Emma!

Okej, det är bara svar på Sarahs inlägg. Du förstår kära lilla du att jag är en mycket upptagen tjej. Å kvällarna är liksom min tid på dagen att hinna skriva några kloka ord ;) Så du kan va lugn, inte skulle jag överge bloggen?!

Jag kan bara meddela alla att Emilia är hemma å operationen har gått bra! Den va dock försenad i typ fyra timmar?!?! Men när det väl va dags så gick det så bra så. Jag är så himla glad att allt gick bra å att hon är hemma igen. Va orolig under dagen då jag visste det va dags å när jag ringde efter å hon varken va hemma eller på mobilen. Men nu är hon som sagt i trygghet hemma i Väsby :) Hon får berätta mer själv om hennes dag då hon orkar å är på benen igen. Under tiden kommer jag å Sarah att underhålla er. Hoppas det duger iaf.

Vore gulligt av er att skänka Emilia en liten tanke här bland kommentarerna. Då skulle hon bli jätteglad :)


Sötaste Emilia!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0