Godispåsen är nästan tom?! :o

Nyss hemkommen från en träning som för min del verkligen var tramsig. Vi tränade "individuellt" idag och mina avslut satt inte där dom skulle under den tiden, sen när vi spelade så gick det hur bra som helst. Tror att det återigen är mina tankar som ställer till det :P

Imorgon blev det en träningsfri dag från klubben, dock inte från skolan då vi har tjejträning på morgonen, ska bli riktigt kul! Har hört att det ska komma lite nya tjejer så det ser jag fram emot, inviga några nya ;) 
Efter skolan blir det att åka in till stan och tjika lite i affärer, jag är ute efter något fint stickat nu när det börjar bli lite kallare ute, förslag någon? Och sen ska vi kolla på lokaler till studentskivan, hoppas verkligen verkligen verkligen att vi hittar något vi gillar!!

Min godispåse är nästan tom nu, vet inte vart allt har tagit vägen :(
Haha det räckte knappt i en vecka, härligt Sarah!

Dags att sussa nu, får se om det funkar iofs, somnade ett tag idag efter jag hade pluggat körkortsteori (a)

Natti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0