God morgon

Idag tänkte jag göra något annorlunda som jag inte gjort förut, dvs skriva ett inlägg på morgonen. Jag tog mej lite sovmorgon i morse då jag kände att jag va värd det, så jag åker å jobbar alldeles strax. Med tanke på gårdagens incident med trasig telefon, försovning osv så kom mamma in idag vid halv sju å väckte mej. Söta mamma som tänker på mej, men det va bara att somna om igen.

Va har dagen att bjuda på då? Jo, först är det jobb. Har tre butiker så det ska nog inte ta allt för lång tid. Beroende på när jag kommer hem så kan det bli sova ett tag, sen Måste jag verkligen städa idag å sen är det sen träning ikväll. Vet inte om det blir en sväng förbi Kungsängens träning oxå, Sarah skulle tydligen dit.

Det är dagens planer, å självklart ingår bloggen i dessa oxå ;) Så kika in med jämna mellanrum så blir ni uppdaterade om va som händer i våra liv ;D

Ha en trevlig dag å morgon!



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0