God morgon

Idag är jag ledig. Woho. Skönt att sova ut för en gångs skull. Anledningen till att jag är ledig är att jag ska försöka bestämma mej va jag vill plugga. Idioti. Men aa, nu när jag väl är ledig får jag väl börja kolla runt lite. Finns några saker som låter mer lockande än andra, men jag är väldigt kluven. Så dagen kommer spenderas på detta sätt. Sen ikväll är det ju Champions League oxå, går inte att missa. Det är riktigt bra macher idag så jag är taggad.

Måste berätta om igårkväll oxå. Jag va så sjukt trött så helt plötsligt somnade jag med datorn i sängen, kläderna på å så låg jag med halva mej på soffan å halva mej på sängen. Jävligt trött va jag. Vaknade runt halv två, gick upp, bytte om, borsta tänderna stängde av datorn å sen sov jag tills nu ungefär. Alltså va? Hur kunde jag bara somna? Visserligen om man känner mej bra vet man att det inte är nån omöjlighet då jag alltid är trött, men ändå.

Är det nån som har något bra förslag på nån utbildning som skulle passa mej?!

//Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0